Sunday morning ❊

2012-01-22, Söndag [trehundrade inlägget]
-
God morgon på er ღ. Dagen idag har inget speciellt att bjuda på... ska nog städa lite. Haha, städar inte jag hela tiden? Nej men jag ska ändra om totalt på mitt rum. Vet inte riktigt hur än men massa saker ska ut och massa nya saker ska inköpas. Ska även målas om och det lutar mycket åt en väldigt ljus citrongul färg. Såklart ska pappa hjälpa mig och han sa att vi skulle vara klara innan våren så vi får hoppas på det ツ

Min familj ska typ köra och kolla på en andrabil nu som vi nog ska köpa [bra att ha två bilar], så jag blir ensam hemma ett tag. Ändå skönt! Så nu ska jag ner och fixa frukost och sätta mig med det framför några Grey's avsnitt. Ha en fin söndag allihopa så hörs vi senare. Massa kramar / Louise ღ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0