Meningslöst, några tips tack?

Jag vet inte vad jag ska skriva om här i bloggen. Jag känner mig på världens bästa blogghumör just nu, men jag får ingen inspiration om vad jag ska blogga om! Har ni några bra tips? Isåfall vill jag gärna höra dem. Vad brukar ni skriva om mer än "er dag"? Jag har nada i huvudet just nu.

Plus vill jag fota meningsfulla och fina bilder men vet inte vad det kan vara för några? Jag får massa inspiration från Siri när det gäller foto. Hon har en massa fina bilder! Men dock så har jag bara min iPhone att fota med... funkar. Inte lika bra som en systemkamera visst... men det funkar. Just nu.

Annars var det inte mer jag ville skriva i detta inlägget... meningslöst, jag vet. Men vill ha lite tips, så snälla skriv något tips om vad man kan blogga om. Ha det fint!



Ni får världens snyggaste bildmig och Linda för vi är så söta i våra sparkdräkter "snuggle up". Peace ღ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0