Inköp

Har äntligen tagit mig tid att fota sakerna jag köpte i Ullared. Vill börja med att säga att det är väldigt dåliga bilder eftersom jag fotade i köket [så man ser massa kökssaker i bakgrunden på vissa av bilderna, hahah!]. Det andra jag vill säga är att jag inte vet vad sakerna kostade... men dessa saker får ni leva med. Här har ni bilderna.
-


~ Marinblå Vårjacka ~ Tröja med volanger & spets ~ Skjorta med stora "luftiga" armar ~ Träningslinne ~ Mjukisbyxor ~



~ Eyeliner, Kabuki sminkborste, Lumene puder, Ögonbryns-pincett ~ Nagellack ~ Hårfärg ~



~ Burk till rummet ~ Ljus med text till rummet ~ Cupcake-skål till rummet ~ Smyckeskrin till rummet ~ iPhone4 skal ~

Sen var det lite andra saker jag handlade som torrschampo, pads, underkläder och sen kanske något mer. Minns inte men tror detta var allt, haha ツ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0