2012-02-15, Wednesday

Hallå på er alla ღ
-
Tänkte mest uppdatera att jag är hemma nu och att det har varit två riktigt härliga dagar med min älskade mamma & pappa. Kommer inte berätta allt nu eftersom jag är så sjukt trött, men vi har shoppat loss uppe i Ullared och vi har badat i en badtunna [varm], så jävla skönt!

Imorgon eller på fredag kommer jag berätta mer och då kommer också massa bilder på bland annat inköpen och i tunnan [haha!]. Imorgon är det sista dagen i skolan också innan ett härligt sportlov börjar. Studiedag på fredag! Har bara slöjd på morgonen sen är det volleybollsturnering hela dagen, najs!

Vi hörs senare ikväll [om jag orkar] annars imorgon. Ha det fint, puss / L ღ



Bild från bilfärden upp till Ullared igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0