2012-02-13, Monday [Frost]

God kväll på er eller något ღ
-
Hoppas allt är bra med er idag. Själv har jag fett ont i huvudet så det är ju sämst, haha! Men det är lugnt faktiskt för imorgon och på onsdag är jag "ledig" [feber, hahah!] från skolan. Käre far min fyller år och vi ska åka och fira han... i Ullared! Haha, vi ska hyra en stuga tills på onsdag och sen åker vi hem. Blir väl en runda in på Ullared också [eftersom vi har mamma med oss, såklart]. Blir även bad i en badtunna. Ni vet sån som står utomhus där det är riktigt varmt vatten i, så himla skönt!

På torsdag blir det skola igen men det är bara volleybollsturnering sen är det studiedag och sen börjar looovet, wiho! Fast nu ska jag gå och duscha, sen packa lite inför imorgon. Ha en fin kväll så hörs vi senare, puss på er ღ

P.S - Till alla vänner, glöm nu inte säga att jag är SJUK imorgon i skolan och jag har FEBER okej? Haha, tack ツ



Förresten så var det ungefär -14 grader när jag vaknade i morse. Så jävla kallt! Men dock var det så sjukt fint utomhus så jag var tvungen att fota mammas älskade trollsländor, haha! ツ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0