Nailpolish



hejsan!

var ju på marknaden idag med Sofie men hittade inte så mycket... ett armband som ni såg på min outfit bild.
annars hittade jag inget speciellt förutom en "present" till Roxana som hon ska få på måndag, så jag kan väl lägga ut bild när hon fått det!

marknaden var likadan som den alltid är så vi gick inte där så länge... så vi stack in till stan istället!
köpte naggellack & nagellacksborttagning som ni ser på bilderna.
älskar färgerna, perfa till hösten!

annars har det inte hänt så mycket ikväll... har det riktigt tråkigt & känner mig rastlös.
sitter bara & lyssnar på sjukt härlig musik som vanligt!
eftersom detta är en tråkig kväll kommer det nog komma massa inlägg men det är väl bra... eller?
jaja, ni får ha en trevlig lördagskväll! hoppas ni haft en fin dag med.

KRAM, louise.



& så en liten bild från idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0