DU VAR BALLT UTAN B, NU ÄR DU KINGEN UTAN...

sitter här & repeterar lite av matten eftersom vi ska ha ett "repetions-test" imorgon... kul.
mhmm inte så värst kul va? men för en gångs skull fattar jag faktiskt matten så det kanske går bra ändå!
håll tummarna för mig är ni söta! ^^)

ska snart sova eftersom jag är trött som f*n just nu...
sista dagen imorgon innan en långhelg!
på fredag ska nog jag & min syster ha en shoppingdag bara hon & jag, mysigt!
på lördag ska vi också spendera en dag tillsammans eftersom vi ska gå på höstmarknaden som kommer hit över helgen.
så det kommer bli en kanonhelg!
ville gå på marknaden med Linda, men hon åkte upp till Götet idag... fy på dig!
haha, nej men ha kul min fina vän. hoppas du får det kul!

nu ska jag studa vidare, skriver kanske ett till inlägg sen men jag lovar inget! kanske somnar...
imorgon kommer "dag-inlägget" för jag orkar inte idag.
men ha det fint mina finisar.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0