What Makes You Beautiful

2011-10-09

Idag är det nio, tio, elva i vårat datum, haha märkte det nyss...
Har precis ätit lite hämtemat, gottgott! Riktigt mätt nu.
Min kära syster är i Ullared & har handlat en sak med sig hem till mig som jag kommer visa er senare ikväll ;)
Annars idag då? Jo, jag mår kanon! Ingen skola på en vecka nu, härligt eller vad?
Praoa hos dem små barnen med Linda nu i en vecka, yey.
Jag har haft en riktigt lugn dag idag också så det är ett härligt avslut på en kaos vecka med massa plugg & prov & blablabla... slutpratat om skolan nu på ett tag, är så himla skoltrött redan! Längtar till höstlovet wihi!
Hoppas ni har haft en skön dag iallafall!
Ha det kanonfint, hörs ikväll.

Puss & kram! / louisefridh ♥





Sjukt söta killar som kan sjunga sjukt bra & har en sjukt bra låt... vad finns det att ogilla?
Lyssnat på denna låten hela kvällen igår & hela dagen idag & samtidigt suttit & njutit av dem... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0