Skolan, prov & läxor tar över mitt liv

okej... så, - Louise mår dåligt igen.
eller... inte precis dåligt, men det känns som att mitt huvud kommer sprängas när som helst.
bra att sitta vid datam då ju, mhm jättebra! men tänkte bara uppdatera er lite snabbt.
hela dagen lång har jag pluggat & pluggat & pluggat till NO-provet som kommer imorgon.
så ja, det blir skola imorgon iallafall!

nej dags att go back to reality & plugg!
jag hoppas iallafall att ni mår kanon i detta höstrusket (brrr)
skriver mer sen? I dunno.
ha det  fint! kram.

/ louisefridh ♥




mest en gammal bild med Linda för jag orkar inte ta någon nu, + jag ser trött ut...
OCH för att Linda också kan krya på sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0