Me For You And You For Me, It Was Us Against Them All



"I've been crushed,
beaten down,
and I'm frozen to the ground.
Like a fool,
I've trusted you,
still I'm hopelessly in love"

Jag är totalt in love with den låten. 
Skulle mest uppdatera för jag blev sugen på att skriva ett inlägg.
Vanlig dag i skolan idag, bara två dagar kvar sen har jag höstlov (eftersom jag är ledig torsdag-fredag) yeah! Nyfikna? Då får ni vänta hihi ツ

Nej, nu ska jag ta mig lite skönhetssömn.
Hoppas ni haft en fin dag finisar!
Sov gott nu & dröm sött.

Massa kramar! / louisefridh ♥



Och sen så ville jag mest säga att Linda är den mest underbara vännen som finns.
Alla borde ha en sån vän, för hon är bara bäst helt enkelt.
Kommer aldrig glömma dig Tadi!
Älskar dig! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0