DAYS PASSES. THINGS CHANGE. GET OVER IT AND LIVE YOUR LIFE BABY.

Hejsan mina älskade små bloggisar!

Jag har haft fullt upp dessa sista dagarna & har inte hunnit uppdatera er alls.
Var ju ledig från skolan i torsdes & fredes, varför det nu då?
Hihi, har ni väntat på det eller?
Jo, mina älskade föräldrar har gått och gift sig! 
(fredagen den 28 oktober 2011, även mammas födelsedag)
Skönt att dem äntligen är gifta nu, yey!
Jag & Sofie sjöng i kyrkan också till dem, Sonja Aldén - Du är allt, fin låt!
Jag spelade även piano till när vi sjöng & vi var så sjukt nervösa eftersom Sofie precis har varit riktigt förkyld och att jag skulle spela fel... men allt blev perfekt!
Jag är så himla glad att dem är gifta nu... ja så himla glad bara!
Älskar er till döds mamma & pappa ♥ 

Och idag då... jo släktkalas för mig och Sofie eftersom jag redan fyllt år & Sofie fyller år om ungefär en månad så passade det perfekt.
Vi passade även på att överraska släkten med mamma & pappas giftemål, haha... trevlig!
Fick lite smått och gott i present idag som jag kommer visa en annan dag, mycket fina saker.
Så tack alla för en trevlig dag.

Nu ska jag sluta babbla & njuuuuta av mitt höstlov som varar i en vecka.
För j*vla härligt eller vad?!
Ha det kanonfint sötisar.

Puss & kram / louisefridh ♥ 



Bild tagen just nu!... Sleden tjej, måste sova...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0