SKINNY LOVE

Hej på er! Allt bra?

Jag är så himla trött! Gick upp vid lite innan sju & skulle vara hos Linda vid tjugo i åtta.
Vi vandrade vidare i höstrusket till skolan & kom till vår prao-plats hos våra underbara tvåor, haha!
Så härliga ungar alltså! Har haft riktigt kul & det kommer bli sjukt kul imorgon också.
Var bara riktigt trött när jag kom hem... barn alltså haha!
Hoppas ni har haft en fin dag! Nu ska jag snart sova, upp vid 06.00 imorgon, slutar 13.15, yeah!

Ha det kanonfint! Massa kramar / louisefridh ♥



Haha, kollade igenom gamla bilder & hittade denna finfina bilden Roxana gjorde till mig för ungefär två år sen när vi var besatta av "Twilight"
Fin va? ;)



Fin låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0