TWIDAY, 2011-11-16

image description


Riktigt underbar dag med några av mina brudar!

Jag, Nea och Roxy stack in till Lund efter idrotten i tisdes och mötte upp Ema som redan var där.
Sen gick vi runt tills vi hittade någonstans att käka.
Efter det stack vi och köpte lite godis till dagen/natten för att ladda upp till tusen!
Sen gick vi till bion och efter ett tag blev vi insläppta, ÄNTLIGEN!

De startade den första filmen vid 16.10 och sen slutade den vid 18.10
Då fick vi 40 minuters paus och mat som de bjöd på där.
Den andra filmen började ungefär vid 19.00 och slutade vid 21.00
40 minuters paus igen efter den... då blev vi bjudna på kaffe om man ville för att bli pigga haha...
Den tredje filmen började ungefär vi 21.50 och varade till 23.50
Sen fick vi paus till 00.20 och den sista a.k.a Breaking Dawn(!!!!) började vid ungefär 00.40 och allt bara blev AWESOME. 

Och nu ska jag inte spoila något... men detta är den allra bästa filmen i hela serien... i hela världen. Bäst.
Kan inte fatta att man nu måste vänta till den andra delen ända till 16:e november nästa år...
VARFÖR? Den är ju klar! Dem kunde släppt den till sommaren iallafall...
Men jag älskar den! Så j*vla glad är jag haha...

Ska se den med Linda imorgon igen, yeah!
Och jag rekomenderar den... STARKT.
Så kolla på den nu. Spring mot bion och njut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0