SKRIVER AV MIG - FALSKHET

Någon som någon gång känt sig som ett andrahandval?
Det har jag iallafall. Många gånger.
Ibland av samma person/personer och ibland av random personer som man inte alls brukar vara med egentligen.
Det finns en person som aldrig har svikit mig som jag vet just nu.
L, du vet exakt vem du är.
Och jag vill säga tack. Tack för att du aldrig sviker, för att du aldrig lämnar mig ensam, för att du finns där att snacka med när man behöver prata ut, för att du stöttar och mycket mycket mer.

Jag är så trött på personer som tror att "nej, den personen jag brukar vara med är inte här så jag är med denna/dessa sålänge, sen kan dem vara luft för mig igen"
Men det dem inte vet är att när den personen sviker, och inte bryr sig mer så har dem INGA äkta.
Hejdå, poff bort med det.

Om du inte vill vara med mig, ha mig inte som andrahandsval.
För nästa gång kommer jag inte bry mig.
Och gå inte och snacka skit om vännerna när dem är de enda äkta du har.

Detta går inte ut till någon personligen.
Är bara så j*vla trött på all skit.

Tumblr_lun5n6o1aj1r3dcv5o1_500_large
Tumblr_lrgq1mnmwb1qly8o1o1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0