Måndag, 19e december 2011

Aloha ♥

Jag är helt lost, vet inte något intressant att skriva om. Har haft e-val idag i skolan som jag skrivit i kanske tre andra inlägg bak i tiden, haha! Har valt modedesign och temat där är "fest" så håller på med den lilla svarta. Alla tjejer behöver en liten svart klänning... bara det att min liknar inte en sådan. Den blir mer som en "klänning" prästen har på en begravning slash en väldigt svart och dyster Tomas DiLeva klädsel. Dock är den inte klar men jag tvivlar stark på att den blir fin!

Annars har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Har precis ätit och ska ta en träningsrunda vid halv åtta. Ska försöka lägga mig tidigare idag, är alltid så trött!... Det kan bero på att jag lägger mig för sent så får väl testa något nytt, haha. Aja det gör inget, snart jullov ju så!



Idag.


Kommentarer
Postat av: camilla

sv: nemen gud, du gjorde verkligen min dag!

tack så jättemycket tjejen! blev till och med mer motiverad till att blogga nu, haha!

Kram! :)

2011-12-19 @ 20:33:45
URL: http://camillayasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0