Lördag, 10e december 2011

Hallo snyggingar! Jag och mamma har haft fullt upp med julbakning idag så har inte kunnat blogga, haha. Massa lussebullar, nötkakor, mandelmusslor, smörkakor och apelsinkakor eller något sånt. Bara knäck, kola och pepparkakor kvar nu då! Och pepparkakshus såklart... det är verkligen julkänsla nu, om det ändå bara kunde snöa lite snart.

Imorgon kanske vi ska shoppa lite julklappar, det är kanske dags? Haha, jag går alltid ut i sista minuten. Har ingen aning vad jag ska köpa till alla men hittar väl på något förhoppningsvis... Nej nu ska jag starta en bra film. Skriver nog mer senare. Hoppas ni haft en fin dag och en fin kväll. Kram på er!

/ louisefridh ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0