Skolans första dag

hejsan på er! allt bra? jag mår kanon i alla all, lite trött kanske bara ...

skolans första dag är avklarad, yeah!
vi fick bara lite information om allt & sånt så det var en lugn dag.
imorgon börjar lektioner som vanligt, yey ... not.
men i alla fall, let's move on.

........

jag är officiellt måndagars största fan!
för ... vänta på det! .... då börjar jag HALV ELVA! HALV ELVA! en måndag! HALV ELVA!
asså, jag älskar detta.
men ja, jag har inget mer att skriva ... ska kolla klart på GG nu så vi hörs senare.

kram!



Såhär peppade var jag & Viktoria inför skolan...



När vi kom till skolan var vi såhär peppade...
Haha, älskar den där ungen asså!



&&& såhär såg jag ut idag.


Kommentarer
Postat av: Viktoria

I löve you tuuue my littel daaarling!

Youre the beeeest! <3

2011-08-17 @ 19:52:31
URL: http://madebyviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0