Och så var det måndag igen ...

... men det har ändå varit en skön dag.
har varit lugnt & skönt, & gräddet på mosen så började jag ju halv elva!
haha, härligt härligt!

efter skolan hämtade Sofie upp mig & vi körde upp till slingan & sprang några varv.
nu kör vi igång med hårdträning!
har nu ätit kvällsmiddag & ska snart träna på min lilla orbie (tränings-maskin)
ska även börja på spinning igen om någon vill med mig, simma några dagar i veckan & kanske skaffa träningskort till "friskis & svettis"
så ja, hårdträning som sagt.
till nästa sommar, woah! då kör vi.
la playa here i come! & killarna med ... hehe.

usch, jag är sånt freak ibland.
men i alla fall dagen har varit kanon.
nej, nu ska jag förbereda mig inför träningen så vi hörs sen?
kanske, kanske inte.
vi får se om jag orkar eller om jag kommer ihåg det ... hahah.

men ja, hoppas ni haft en fin dag.
puss på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0