Free Fallin'

hej sötisar.

har inte bloggat på hela dagen, men har inte orkat för jag har haft så sjukt ont i huvudet!
har mest vilat så att jag inte ska bli "dålig" eftersom imorgon (eller idag) ska jag träffa den mest underbaraste personen i hela världen: Linda.
har inte träffat henne på ungefär åtta veckor nu, & jag saknar henne så sjukt mycket.
jag skulle ju fota det jag köpte i Ullared, jag gjorde faktiskt det.
men jag har inte orkat ladda över bilderna, haha.
jag kommer fixa det till fredag!

nu ska jag snart sova.
skriver nog mer när jag vaknar, Linda kommer hit runt två så tror jag kommer hinna.
ni får i alla fall sova så sjukt gott som ni bara kan.
ha det underbart mina vackra läsare.

massa godnatt kramar!




lite nya bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0