Dag 01 - Presentation



ni vet redan rätt mycket om mig, men kanske inte allt?
häng med så får vi se...
jag heter då Louise Fridh och jag är en fjorton årig tjej som fyller femton år den första oktober.
jag är då född nittonhundranittiosex på Lunds sjukhus.
jag går i klass 9A på Norrevångsskolan & jag vill bara gå ut grundskolan nu & börja leva mitt liv!

jag bor hemma med min familj som består av min mamma, Monica, min pappa, Conny & min storasyster Sofie.
jag älskar min familj så sjukt mycket, dem betyder mest för mig i hela världen.

jag älskar alla mina vänner!
jag anser mig själv vara den "skojiga" i vännerskaran... jag försöker liva upp stämningen för det mesta.
mina allra bästa vänner kommer ni få höra senare i en annan "dag"

jag gillar att sjunga & brukar ofta sjunga med min syster som också älskar att sjunga.
jag försöker lära mig själv att spela piano, men det går inte så bra som jag önskar att det skulle göra...
musik är en stor del av mitt liv.
jag älskar att skruva upp volymen på det högsta & bara lämna allt för ett litet tag.

när jag var liten spelade jag handboll, men jag slutade efter ett tag för jag tyckte det var sjukt tråkigt!
några år senare började jag på fotboll, men jag tyckte även att det var sjukt tråkigt!
i slutet av år tjugohundranio började jag på tennis, men jag slutade även med det för ett tag sen.
men jag tycker fortfarande om att spela på fritiden med familjen eller någon kompis.

jag äääälskar att shoppa!
det är något av det bästa jag vet...
mina favoritaffärer är Gina Tricot, Cubus, Top Shop & New Yorker.

så nu fick ni lite om mig.
hoppas det duger.
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0