20110827

hejsan!

förlåt för att jag inte skrev något igår!
jag skulle faktiskt... men min internet var helt seg & allt sånt, så det funkade inte.
& idag har jag städat mitt rum, hela dagen, så har inte hunnit blogga. duktig jag är!...
men imorgon kommer jag blogga så mycket som möjligt!

sitter just nu & kollar en riktigt konstig film, "twelve" heter den, med Chase Crawford... rätt dålig film, det enda bra är att Chase är redigt snygg! haha, älskar honom...
men nu ska jag titta klart på filmen, sen vet jag inte vad jag ska göra.
skriver nog mer sen i alla fall!
ha en fortsatt trevlig kväll folket!

kram! ♥



jag & Viktoria igår i skolan, hahah...
min sötnos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0